FAQ - Ofte stilte spørsmål

1. Hvordan registrer jeg meg i deres webshop?

Svar:

1.1. Hvis du allerede har ett kundeforhold hos Gastronaut: 
Ta kontakt med din selger eller webadmin, så aktiverer de tilgang for deg. 


1.2 Hvis du er ny bedriftskunde: Registrer deg her*

1.2.1 Ønsker du faktura som betaling må du i tillegg fylle ut dette skjemaet: Søk om Fakturakonto hos Gastronaut (PDF)




2. Jeg får ikke logget inn?

Svar: 

2.1 Har du glemt passordet ditt? 
Bruk "Glemt passord" funksjon som ligger på logg inn siden. Der kan du få tilsendt nytt passord til på mail.

 

2.2 Fungerer ikke glemt passord?
Ring oss, eller ta kontakt med webansvarlig på eskil@gastronaut.no

 ​


 

2. Hvem er Gastronaut AS

Svar: Vi er et agenturfirma som leverer kvalitetsprodukter til Hotell og restaurantbransjen (Horeca). Mer info om Gastronaut her.


 

3. Jeg finner ikke produktet jeg ser etter i deres nettbutikk.

Svar: Send oss en henvendelse på web@gastronaut.no eller på vår chat om hvilket produkt det gjelder, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.


 

4. Jeg er PRIVATKUNDE og ønsker å handle hos dere

Svar: Pr. 24.04.2018 er gastronaut.no forbeholdt bedriftskunder, men flere av produktene våre er mulig å kjøpe på Elkjøp.no*
* Gastronaut har opprettet avtale med Elkjøp Marketplace for å selge våre produkter gjennom deres portal.

Her vil du kunne finne:
- De Buyer
- Schott Zwiesel glass og dekantere
- Lodge støpejern
- Griller og grillutstyr

Er det noen produkter du ønsker at vi legger ut på Elkjøp - send oss en mail til web@gastronaut.no, så skal vi se på saken.