FAQ - Ofte stilte spørsmål

1. Hvem kan handle på gastronaut.no?

Svar: Både privatpersoner og bedrifter kan handle på våre nettsider.
For mer info se artikkel "Handle hos oss"


2. Jeg får ikke logget inn?

Svar: Vi har ny webshop løsning med "Hurtig checkout" Du trenger ikke å logge inn, bare trykk på:

Se mer info om vår nye checkout her


3. Hvor lang leveringstid har dere?

Svar: 
Så lenge varen er på lager hos oss sendes den normalt i løpet av 1-3 arb. dager. Hvis produktet ditt har lengre leveringstid vil du få beskjed om dette pr. epost. 


4. Tilbyr dere PAKKESPORING

Svar: JA.
Når du bestiller må du registrere mobilnr. Dette brukes til å sende deg BRING-pakkesporing.


5. Kan jeg bestille varer som ikke er på lager/bestillingsvarer?

Svar: Send en henvendelse til post@ gastronaut.no så hjelper vi deg så godt vi kan.


6. Jeg har et spørsmål vedr. min ordre?

Svar: Spørsmål vedrørende nettbutikken og nettordre kan sendes til eskil@gastronaut.no
For andre henvendelser bruk post@gastronaut.no